Лого
S5 MP3 Player - плагин joomla Mp3

Гості з Польщі завітали до Головківського НВК

Днями учні Головківського НВК стали учасниками міжнародного україно-польського проекту під назвою «Козаки, хрестоносці і ми. Але які?». Вони разом із учителями зустрічали гостей із польського містечка Торунь.

Протягом 7 днів перебування школярів із Польщі для них проводили різноманітні майстер-класи, екскурсії, презентації, щоб якнайповніше продемонструвати всі красоти рідного краю та розповісти його історію.
− Ми вирішили познайомити польських школярів із нашим козацьким краєм, історією і традиціями козаків, а в другій частині проекту, коли ми поїдемо до Польщі, в місто Торунь, вони нам розкажуть про хрестоносців, які колись жили на цій території, − розповідає директор Головківського НВК Наталія Канюка. − За час днів перебування наших гостей ми все встигли, що запланували.
Для школярів провели майстер-класи з народних ремесел: виготовляли вироби з глини, соломки, металу, навчилися робити ляльку-мотанку та папір у «Зерноленді», повчилися також козацького бойового гопака.
− Поїздка по Дніпру була в нас екстремальною − під проливним дощем, але цим вона і запам’яталася дітям, − зазначила директорка школи. − Автобусна екскурсія за маршрутом: Чигирин − Суботів – Холодний Яр познайомила з історичними пам'ятками Чигиринського району, пов'язаними з часом козацтва.
Особливо сподобалася польським друзям фотосесія в українських строях, яка відбулася після презентації українського народного одягу. До слова, фото увійдуть до календаря, який отримає кожен учасник проекту.
На завершення влаштували вогнище «Співаємо разом» на території школи в Головківці: ігри, танці, пісні під гітару, − подарували незабутні враження. Фінал проекту проходив у Києві – була екскурсія в центрі, огляд головних пам’яток міста. У захваті від вечірнього Києва були всі – і українські учасники проекту, і польські.
Другим етапом проекту стане поїздка учнів та вчителів Головківки до Польщі в Торунь. Фінансує цей проект Польсько-Українська рада обміну молоддю.

Додати коментар