Лого
S5 MP3 Player - плагин joomla Mp3

Працюючи заради людей, налаштовуємось на конкретний позитивний результат, адже настав час для реформування та впровадження якісних змін в системі пенсійного забезпечення України

Працівник Пенсійного фонду - це не просто чиновник, а людина, яка усвідомлює свою відповідальність за виконання покладеного на неї обов’язку. За місяць чи за рік таким фахівцем не станеш. Тут потрібен досвід, особливе ставлення до людей, прагнення допомогти їм.

Шанобливе, чуйне ставлення до відвідувачів стало нормою, а  швидке, якісне та  доступне надання  послуг - стилем роботи працівників Чигиринського об’єднаного  управління Пенсійного фонду України Черкаської області.

За 1 квартал 2017 року  до бюджету Пенсійного фонду України  залучено  22649,1 тис. грн., що становить 118,2 % від планового завдання, доведеного Фондом.

 Планові показники з надходження коштів, адміністрування яких здійснює Пенсійний фонд (ЗУ №1058), виконано на 100,7 відсотка і становлять 149,3 тис. грн.

За період роботи об’єднаного управління вдалося скоротити загальну суму заборгованості по платежах до Фонду, борг станом на сьогоднішній день мають 5 платників в сумі 36,1 тис.грн., в т.ч. борг по страхових внесках – 7,9 тис. грн., по єдиному внеску – 11,5 тис.грн, по відшкодуванню пільгових пенсій – 13,5 тис. грн., по регресах – 3,2 тис.грн. Борг підприємств - банкрутів 23,1 тис. грн.( 64,9%). Заборгованість економічно - активних платників відсутня.

На обліку в об’єднаному управлінні перебуває 9988 пенсіонерів, потреба в фінансуванні пенсій  становить 16,2 млн. грн. 

З початку року спеціалістами управління в м.Чигирин призначено пенсій 98 громадянам, проведено 91 перерахунок пенсій за додатково наданими документами, оформлено документів на виїзд 9 особам, продовжено виплату пенсій 36 особам. На даний час проводиться виплата 104 внутрішньо переміщеним особам з Донецької та Луганської областей.

З 1 серпня 2016 року всі переселенці мають картки для виплати пенсій, які одночасно є пенсійним посвідченням.

В Чигирині, в приміщенні управління діє громадська приймальня, яка працює за принципом «єдиного вікна». Така послуга дає змогу надати конкретні, вичерпні та якісні відповіді, спростити сам процес надання послуг. А спеціалісти фонду удосконалюють якість та професійність своєї роботи безпосередньо під час спілкування із клієнтами. У 2016 році до громадської приймальні управління звернулося  7933 особи.

Також впроваджено відео спостереження за роботою спеціалістів секторів обслуговування громадян  в громадських приймальнях, які  розташовані в приміщеннях Фонду в Чигирині та Кам’янці. Це дає змогу  контролювати прийом громадян і наявність черг, в разі великої кількості відвідувачів скоординувати роботу спеціалістів секторів.

 Відбулося суттєве вдосконалення та осучаснення  сервісів пенсійної системи, покращилася професійність та якість надання послуг з залученням нових ІТ-технологій.

 Запроваджено дистанційне обслуговування громадян за допомогою ВЕБ-порталу Пенсійного фонду. Враховуючи те, що на сьогоднішній день не кожна людина може дозволити придбати собі комп’ютер та користуватися послугами  мережі Інтернет,  в приміщенні управління встановлено окрему робочу станцію,  на якій відвідувач може зайти на веб-портал Пенсійного фонду України і дізнатися про необхідну йому інформацію. Для відвідувачів, які  приходять в управління зі своїм планшетом чи телефоном є можливість скористатися WiFi підключенням до мережі Інтернет.

ПФУ надає можливість отримати необхідну інформацію з питань пенсійного забезпечення, сплати єдиного соціального внеску, змін пенсійного законодавства, скориставшись дистанційними послугами, а саме:

- звернутись за інформацією до управління засобами Skype-зв’язку (pfu-23245),

- на ВЕБ – портал  (http://portal.pfu.gov.ua),

- „гарячу” телефонну лінію – 2-68-58

Пенсійний фонд на даний час проходить процес оптимізації, скорочується кількість працюючих, але всі ці скорочення не впливають на якість обслуговування громадян. Скорочення не торкається спеціалістів, які зайняті наданням послуг, бо відбувається зменшення керівних посад.

Органи Фонду готові надавати послуги і в об’єднаних територіальних громадах, якщо в цьому буде потреба.

Головне завдання Пенсійного фонду України забезпечити своєчасне призначення та стабільну виплату пенсій і ми його виконуємо.

Нинішня статистика свідчить про низький рівень оплати праці,  про наявність серйозних причин у сфері зайнятості, що негативно відображається на надходженнях до ПФУ. Так кількість найманих працівників підприємств, установ, організацій, що безпосередньо визначає кількість платників страхових внесків, значно менша ніж кількість отримувачів пенсійних виплат. Тільки за період 2013-2015 років навантаження кількості пенсіонерів на одного працюючого становить 1,2. Сьогодні по Україні внески до Пенсійного  фонду сплачують 13,5 млн. громадян, тоді як отримують пенсійні виплати - 12,4 мільйона. А в нашому районі ситуація ще гірша. Навантаженість кількості пенсіонерів до кількості працюючих в районі становить 1,9. Тому актуальним є питання легалізації заробітної плати та  дотримання її в розмірах законодавчо встановленого мінімуму.

 Ми щомісячно на основі вибірок Пенсійного фонду проводимо аналіз динаміки чисельності та фонду оплати праці в розрізі платників,  дотримання трудового законодавства в частині нарахування мінімальної заробітної плати та Закону України «Про відпустки».

 Протягом 2016 року з метою легалізації заробітної плати спеціалістами управління спільно з представниками контролюючих органів проведено 7 рейдів, обстежено 29 суб’єктів господарювання, проведено 38 співбесід з керівниками підприємств, спрямованих на детінізацію доходів. Відбулося 11 засідань робочої групи з питань легалізації заробітної плати  на яких було заслухано 24 страхувальники.

В районі налічується 272 суб'єкта господарювання, які мають 4638 найманих працівників. Середній розмір заробітної плати найманих працівників у юридичних осіб – 4924,64 грн., працівників, які працюють у підприємців – 2980,54 грн.

Політика Пенсійного фонду України і надалі буде спрямована на докладання всіх зусиль щодо виведення заробітної плати із «тіні»,  так як це безпосередньо впливає на розмір пенсій та стабільне забезпечення  соціальних гарантій пенсіонерів.

Ефективність функціонування Пенсійної системи визначається її спроможністю повною мірою виконувати взяті на себе фінансові зобов’язання з виплати пенсій. У свою чергу, її фінансова спроможність є запорукою не лише рівня та якості життя значної частини населення країни-пенсіонерів, а й стабільність економічної системи та позитивного іміджу держави на світовій арені.

Як я вже говорила, у вересні 2016 року Уряд схвалив Стратегію модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року. Позитивні зміни мають торкнутися технологічного забезпечення органів Фонду, розвитку інфраструктури і кардинального оновлення організаційної та кадрової політики. По суті, це свого роду дорожня карта поступового руху системи ПФУ на шляху модернізації, або удосконалення роботи на всіх напрямках діяльності. Зокрема,  це стосується якості обслуговування громадян, вдосконалення управління фінансовими ресурсами Фонду, впровадження сучасних управлінських та інформаційних технологій, скорочення адміністративних видатків, забезпечення прозорості та відкритості у роботі органів Фонду.

Ми переконані, що наші пенсіонери мають отримувати по-справжньому якісні, європейські послуги, а сама пенсійна система при цьому має бути фінансово стабільною, прозорою та відкритою.

Завершується впровадження централізованої системи призначення та виплати пенсій, у якій замість існуючих громіздких архівів паперових пенсійних справ буде створена єдина централізована база електронних пенсійних справ.

Для вирішення своїх пенсійних справ громадянин може звернутися до будь-якого управління Фонду, незалежно від того, де він перебуває на обліку як отримувач пенсії. Впровадження цієї системи дозволить значно скоротити час для надання пенсійних послуг, в тому числі за рахунок сучасних інформаційних технологій. Так якщо зараз процес призначення пенсій триває до 10 днів, то незабаром він займатиме 15-20 хв. Запроваджується  можливість отримання практично всіх послуг дистанційно, у тому числі через веб-портал Пенсійного фонду з використанням електронного цифрового підпису. Таким чином, подати заяву на призначення чи перерахунок пенсії можна буде фактично не виходячи з дому.

 

Начальник Чигиринського об’єднаного

управління пенсійного фонду України

Черкаської області                                                                          О.А.Філоненко

Додати коментар